onsdag 7 mars 2012

Lotusblomman

Den här Lotusblomman köpte jag på ett stort sommarloppis i Nora för att antal år sedan. Jag hade själv bokat ett bord ihop med min syster och stod där och sålde. Blomman hittade jag på grannbordet och köpte den av en vän som själv hade köpt den till sin första lägenhet för över 25 år sedan.
Nytillverkade finns att köpa i butikerna idag...men den här är gammal och har en lite annorlunda modell.

Den står på min badkarskant...och jag tänder den ofta med ett doftljus...både när jag har gäster...eller när jag själv tar ett bad...för tillfället fick den flytta ut till lite mer dagsljus.
                                                    Jag är såå nöjd med min blomma:)

                                                                       Kram  Maria

1 kommentar:

  1. härligt fin:)
    önskar dig en skön och härlig helg
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig