söndag 4 mars 2012

Loppisfynd

När turen är framme så hittar man något riktigt fint på loppis...något som ingen annan kan gå och köpa...tänk vilken LYCKA...


Den här lilla porslinsskålen med lock är handmålad av Brita 1967...ett mycket speciellt år...hihi...dansande par från förr pryder locket...knoppen har en liten målad rosett...


På insidan finns ett vackert öga...


Sötaste skålen står nu i min dotters rum och används till att förvara smycken i...

                                    
                                                             Jag älskar mitt lilla fynd...
                                                                       Maria<3

1 kommentar:

  1. Hej där =)

    Det är verkligen ren lycka att hitta nåt ingen annan har velat ha! Jag har inte varit på loppisar på länge, är så sugen!

    Ha en mysig söndag
    Kram Mia

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig