söndag 25 mars 2012

Här ska firas


En ny dag och nya upptåg...gårdagen var lika kul som förväntad...alltid lika mysigt att träffa Fridorna (mer om detta kommer).


Idag är det Våffeldagen och min äldsta sons födelsedag...och då blir det naturligtvis VÅFFLOR!!!  Här serveras de på gamla fina tallrikar.

Jag har för mycket porslin säger min kärlek. Jag förstår absolut inte vad han menar!? Kan man få för mycket av gammalt fint porslin:)


Fast jag måste erkänna att jag gärna vill rensa här hemma just nu...ett bord bokat till slutet av april...dags att stå på loppis igen...fast det blir nog mest annat och inte porslinet som åker ut...

Förutom våfflor så blir det födelsedagstårta!! Så här i slutspelstider som innebär matcher och träningar...har sonen liten möjlighet att komma hem...så vi får packa bilen och åka de 13 milen till Linköping där han går hockeygymnasiet.

                                         Längtar efter att få ge honom en födelsedagskram!!

                                                                     Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig