fredag 2 mars 2012

Fotspa och sensommardofter

Den som spar han har...


Den här tiden på året...när fötterna är trötta...är det härligt med ett fotspa...



Vad är härligare än ett varmt fotbad...med doft av LAVENDEL...



Fotsaltet är egen tillverkning...lavendelblommor plockade i kärlekens rabatt...torkade... och sedan blandat med havssalt...


Öppnar man burken så doftar det LJUVLIGT...och jag har varit lite snål och sparat glasburken tills jag behöver den som bäst...






Nu saknas bara lite nytt fint nagerlack...och vips så har man fina sommarfötter!!! Ha nu en härlig fredag...och jag hoppas att solen lyser på ER!!!

                                                        Maria<3

5 kommentarer:

  1. Å vad mysigt det ser ut och jag förstår att det doftar härligt.
    Ha en skön kväll
    AC

    SvaraRadera
  2. Hej
    så härligt det låter fötterna behöver verkligen en omgång....
    Önskar dig en fantastiskt helg och hoppas på massa sol...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Hejsan tack för du tittade in hos mig. Fin blogg du har .

    Ha en skön helg
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Åååå det är verkligen vardagslyx att stoppa fossingarna i ljuvligt fotsalt! Jag kom just på att jag också har en burk av den varan och en med rosenblad också..dax att njuta lite kanske..

    Hihi..ja du våra grannar får sig nog en del goda skartt av att se oss krypa runt ibuskarna..med en kamera framför os..men du..det bjuder vi på va?! ;)

    Ha det gott!! Kraam Sanne

    SvaraRadera
  5. Så kul att du titta in hos mig. Så härlig blogg du har. Bra tips det där med fotbad. Ska göra imorgon. Skönt.
    Ha en fin kväll o helg.
    Kram Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig