torsdag 22 mars 2012

Ett tryckerikast

För över 25 år sedan fick jag ett gammalt tryckerikast...tryckeridotter som jag är...först hade jag det på väggen som prylhylla ett antal år...men tröttnade...nu sedan ganska länge har det varit undanstoppat i min källare.

I samband med flyttade hit så får det fortfarande stå framme...i min lilla skräp hörna!!

Jag måste erkänna att jag fortfarande har flera ställen där jag fortfarande inte har kommit i ordning...och kan inte skylla på att jag nyss flyttat...för det är 3,5 månad sedan nu...oj oj vad tiden går.

Tillsammans med kastet följde även små tryckbokstäver och siffror...som legat sorterade i de små facken en gång i tiden...notera att alla är bakvända...för att bokstäverna och orden skulle bli rättvända när man tryckte...


                                                         
                                                                    Kram Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig