söndag 26 februari 2012

Magnoliaknoppar

En söndagspromenad blev det i solskenet och till fina stadsparken. Jag bor bara ett stenkast från parken efter min flytt...så nu kommer jag att vara en flitig besökare. Det kommer att bli min trädgård i brist på en egen:)

Den här söndagen fick Magnolialunden ett besök...och tänk det finns redan knoppar på träden där.
Jag har bestämt mig för att ta mig en promenad hit varje vecka nu för att se hur blommorna växer och utvecklas. Det kommer att bli härligt att se när lunden blommar i vitt...rosa och gult...ljuva ljuva Magnolia!!


                                                              Kram Maria


                                        






                                             

                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig