onsdag 22 februari 2012

Hem ljuva hem

Alla hjärtans dag-buketten med röda och rosa tulpaner är nästan utblommad. Den var så fin när jag fick den av kärleken för en vecka sedan. Nu är den utblommad men blommorna är ändå fina...på sitt sätt.

Nu så här på slutet fick de rosa flytta till mina turkosa flaskor...det blev en fin färg mix.

Roade mig en stund med att ta nya bilder så här på eftermiddagen...tänk vad många roliga bilder det kan bli av några tulpaner...och så många variationer.

Kameran är ny...och jag har inte lärt mig hur den fungerar ännu...så många knappar och finesser...jag vill så gärna lära mig mer.

"Till min älskade Maria...du som älskar att föreviga ögonblick"...stod det på kortet till min fina julklapp.
Tänk vad härligt det är att bara vara här hemma och göra vad jag känner för...greja och fixa...och så lite soffhäng...efter en hel dag på jobbet...
                                               Nu är det dags för ett bad och en kopp te:)

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig