lördag 4 februari 2012

En madonna och två änglar

Min madonna ser guldskimrande ut i kvällsljuset och i skenet av fönsterlampan... trots att den är lite kantstött...



Hon är ett loppisfynd från Barcelona och som jag med nöje släpade hem i mitt handbagage. Hon blev min efter ett ivrigt prutande...

Det stod på min "vill ha" lista innan resan...en madonna och ikoner från ett loppis...och tänk att jag hittade vad jag sökte...en madonna och två änglaikoner...och de blev mina!!


                                                                     Kram Maria

1 kommentar:

  1. Hej ! Vad trevligt att ramla in på nya bloggar... Denna bloggvärld är så otroligt inspirerande och facinerande...
    Vilket fint loppisfynd ! Härlig madonna!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig