onsdag 29 februari 2012

En frustrerande knopp


Jag köpte en knopp för ett tag sedan...utan att riktigt veta var den ska sitta...så likt mig!! Den var ju sååå söt...


Nu äntligen har jag bestämt mig...den ska sitta på mitt lilla sängbord...som är loppat förstås och har en naturligt avskavd ljusgrå färg...


Jag fick problem när jag nu skulle ta bort träknoppen som sitter där just nu...till min fasa upptäcker jag att den är limmad och inte skruvad...åhh typiskt...nu när jag äntligen bestämt mig!! Nu dröjer det lite till innan knoppen hamnar på plats...först måste det  borras ett nytt hål...något kärleken måste göra (måste erkänna att jag inte kan)...och jag vill få detta fixat NU!!!! Så frustrerande...

Kärleken är sjuk och ligger till sängs 18 mil bort...puss på honom<3

                                                      Maria<3

2 kommentarer:

  1. Vilken söt knopp! Känner igen "symtomen" med att behöva hjälp...
    Kram A

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig