torsdag 19 januari 2012

Julen är nästan bortstädad


Nu är julen i princip bortstädad här hemma hos mig. Jag pyntar ganska tidigt och tröttnar därför ganska fort...fast i år tog det lite tid att städa undan allt av olika anledningar...först en flytt och sedan ett nytt jobb.

Julgransdekorationerna får ligga kvar ett tag till på ett gammalt uppläggningsfat...bara en liten stund till...de är såå fina...jag har inte tröttnat på dem ännu...de ger ett lite "vintrigt" utseende.

Jag tycker att det nu är ett bra tillfälle att starta en ny blogg i den stora bloggvärlden. Det är ett nytt år 2012...och jag har ett nytt hem...
Det är främst hem och inredning som jag till största delen vill blogga om...välkommen hit till mig.

                                                   
                                             Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du skriver en rad till mig